+1 oy
301 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
2,5 aylık oldu kızım

Dün ilk adetimi oldum.

Ağrıdan duramıyorum resmen sıcak su torbasiyla geziyorum bide kalın battaniye :/

Emzirmiyorm.

Ne önerirsiniz?

5 Cevaplar

0 oy
(3,694 puan) tarafından
Nane limon denedin mi kuzum o iyi geliyordu bana. Geçmiş olsun 
tarafından
Denerim askm sagol
-Reklam-
0 oy
(2,750 puan) tarafından
Bende seninle ayniyim ne zaman dogum yaptn ya ben parol attm 
tarafından
6 temmuzda canım
(2,750 puan) tarafından
Bende 8 temmuz :-)
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Emzirmiyorsan hepsini içebilirsin Merve. Bana aprol iyi geliyor. Hadi gözün aydın 
tarafından
Teşekkür ederim hayatim
0 oy
tarafından
Kovaya ılık su koy çok sıcak olmasın ayağını sok beklesin ve papatya çayı iç canim
(1,603 puan) tarafından
Test yaptın mı canım
0 oy
(1,292 puan) tarafından
Madem emzirmiyorsun arveles en hızlı ağrıkesici deneyebilirsin

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 186 göst.
10 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde ilginbusranur (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 242 göst.
30 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Nisan KC (4,100 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 709 göst.
0 oy
6 cevap 311 göst.
18 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mrvgul (6,339 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...