Yenidoğanda bez cok gidiyor canım. Aylık 100 120 gidiyordu beze. Simdi 2.5 aylık bezler alıyorum toplu 200 tutuyor.
Aptamil yiyosa evet cnm olur bziimde bezle toplamda 500
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın