0 oy
156 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde tarafından
Kıbrıs tatlısında genelde muballebiye 1 bardak nişasta giriyor benimki bir bardaktan bir parmak eksik olur mu acaba ona göre sütü de mi azaltayim yoksa fark etmez mi bir parmağın eksikliği :/ 

3 Cevaplar

0 oy
(685 puan) tarafından
Kalan eksiği un ile tamamlayabilirsin canım 
tarafından
Çok az yani bir parmak denilebilir ancak un koymayıp sütten mi yarım bardak esiltsem un tadı girmesin diye
(685 puan) tarafından
Hiç katmasanda olur bence aslında çok büyük eksiklik yok çünkü
tarafından
Öyle mi dersin
(685 puan) tarafından
Yine sen bilirsin tabi ama bence bise olmaz
-Reklam-
0 oy
tarafından
Çok fark etmez canım 
tarafından
Bilemedim ya
0 oy
tarafından
Bişey olmaz bnce canm
tarafından
Sütten mi yarım bardak eksiltsem

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 310 göst.
7 Ekim 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Maviş annesi (152 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 113 göst.
31 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Ecrin2147 (122 puan) tarafından soruldu
+2 oy
5 cevap 175 göst.
18 Mart 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 280 göst.

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...