0 oy
154 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (105 puan) tarafından
Güzel hanımlar ben 18 yaşında evlen 20de anne oldum açık lise mezunuyum üniversite okumadığıma pişman oldum şimdi okusam açıktan falan yapabilir miyim acaba bebeğim 1 buçuk yaşında sürekli evdeyiz zor mu olur siz ne düşünüyorsunuz? 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 188 göst.
30 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde HaleD (105 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 393 göst.
30 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde HaleD (105 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 842 göst.
24 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Bademira (1,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 381 göst.
24 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Bademira (1,540 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,523 soru

24,670,336 cevap

367,216 kullanıcı

...