Bn 1 ay once devlette taktırdım bedavaya
Adetsizken gittim daha önce normal dogum yapmadığım için ( 2 sezeryañim var) çok zor olur takilmasi dedi adetliyken gittim ayni gun taktilar
1,512,202 soru
24,666,204 cevap
366,988 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın