0 oy
509 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (30 puan) tarafından
Hanımlar  bebeğim 15 gün  sonra 1 yaşına  girecek  ona nasıl pasta yaptıracağımıza karar veremedik kutlamalı olacak doğum  günü  bebeğime  özel  bir pasta yaptırmak istiyorum  kararsızım  sizler doğum gününde nasıl pasta yaptırdınız foto atarmısınız ya da sizler  nasıl bir pasta yaptırmak isterdiniz fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden  cevap  verenler için teşekkür ederim 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından

Resimli yaptirmada resimli olunca icim bi tuhaf oluyo resmi bozmak istemiyom genelde :D ben hic resimli yaptirmadim emme

(30 puan) tarafından
Siz nasıl  pasta yaptırdınız
tarafından
Benim 13sene gecti ustunden ilk yas dogum gununden kendim yapmistim iki pasta kalabalik tik biraz sonralarda futbol meraki yuzunden hep futbol sahali pasta oldu :)
(12,272 puan) tarafından
Kız bende bir hoş oluyorum çocuklar anne sahranjn kolunu bana ver
Babası da kafasını bana ver deyince bende ipler koptu ☺️☺️☺️☺️
tarafından
Bende gecen hafta eltime dedim ayseyi verme kenardan dilim kes bana zati kiza bayiliyom yer gibi hissederdim skskksnsns
-Reklam-
0 oy
(8,779 puan) tarafından
Resimli yaptirmstim cok guzel olmustu
(30 puan) tarafından
Bende  resimli  yaptırmak istiyorum  ama internette hiç  güzel model yok
(8,779 puan) tarafından
Suan telimde yok.canim.olsa atardim
0 oy
(1,590 puan) tarafından

image

ben bundan yaptırıyorum canim salı günü doğum gunumuz
0 oy
tarafından

image

image

image

image

image

image

bunlar çok hoş inşallah işine yarar
0 oy
(405 puan) tarafından

imageben bunu yapmıştım kendim şeker hamurundan

0 oy
tarafından

image

buydu ben yaptım resimlik maket pasta 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 327 göst.
0 oy
2 cevap 646 göst.
0 oy
2 cevap 198 göst.
29 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Mh. 2606mt (172 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 99 göst.
27 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde M.h.2606mt (542 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,023 kullanıcı

...