0 oy
228 göst.
Diğer kategorisinde (1,584 puan) tarafından
Kızlar selam kızım 19 aylık ve 2 3 gündür hem gece hem gündüz sürekli ağlıyor hemde öyle böyle değil yani baya hıçkıra hıçkıra ağlıyor neyin nesi çözemedim önceden böyle bir şeyi yoktu iyice sinir stres yaptım ve çok bunaldım 15 haftalık ta hamileyim onla beraber bende ağlıyorum  varmı böyle olan doktora götürücem bide size sormak istedim 

4 Cevaplar

0 oy
(334 puan) tarafından
Korkmuş olabilir mi
(1,584 puan) tarafından
Sanmam Hergün okuyup yatıyorum gündüz de aynı çünkü
(334 puan) tarafından
O zaman bir sorunu var, çocuk doktoruna gitmende fayda var
-Reklam-
0 oy
tarafından
Benım kızım da ağlıyor atak haftalarında olabilirler canım normal diyorlar kendılerıni ispat etme büyüme dönemi inan bende ağladım dün hüngür hüngür 2 gebeliğimdede kızım cok bunalttı beni öle ağladım.

Ama Allah sağlık sıhhat versin bebişlerimize gececek zamanla düzelecekler
(1,584 puan) tarafından
Ya gerçekten çok zor mahvoldum kaç gündür hiç durmuyor hep ağlıyor
0 oy
(5,181 puan) tarafından
Nazarda olabilir iokut canim
0 oy
tarafından
2 yaş sendromu olabilir

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 207 göst.
5 Ekim 2021 Diğer kategorisinde M.D (1,584 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 295 göst.
5 Haziran 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 507 göst.
22 Ekim 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde ❤İlk göz ağrım❤ (7,041 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 400 göst.
19 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Fatma1112 (755 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,548 soru

24,670,698 cevap

367,237 kullanıcı

...