0 oy
221 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (551 puan) tarafından
Polikistover olup hakilen kalanlar var mi kizlar umut olun bana bı bebişim var ama ikinciyi düşünüyor olmuyor ya doktora gidicem artık 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Benim tedaviyle olmuştu. Kendiliğinden olma ihtimali biraz düşük. Yumurta çatlatma iğnrsiyle hamile kalmıştım
-Reklam-
0 oy
(355 puan) tarafından
Ben canım 2 yaşında oğlum doğala yollar hamile kaldım 2nci düşünüyoruz şimdi bu gün kadar korunduk adetlerim düzenli inşallah hamile kalırsın canım 
0 oy
(1,698 puan) tarafından
Ben cnm 5 yıl tedavi gördüm tüp bebek yapacaktık virüsten dolayı erteledik 6 ay sonra kendiliğinden kaldım 
0 oy
(2,242 puan) tarafından
ben bekarligimdan beri pko denildi canim  tedavisiz olmaz dendi nisanlima soyledim sorun yok dedi evlendik nasilsa zor olacak diye korunmadik ikinci aydan hamile kaldim dogal yolla. eger kilon varsa kilo ver dengeli beslen ben düğün icin vermistim bunun etkisinin cok oldugunu soyledi doktor. 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 148 göst.
16 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde alparslaninannesii (1,228 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 249 göst.
16 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde alparslaninannesii (1,228 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 268 göst.
6 gün önce Ev & Yaşam kategorisinde At Work (8,120 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 596 göst.
17 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Beyzanurxx (477 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,693 soru

24,672,402 cevap

367,337 kullanıcı

...