Bende üçünü de uyuttum uzanma keyfi yapıyorum
Hiç iyi değilim
Sayın erdogani dinliyorum sesi de hiç güzel değil
Bir yandan kek yaptım bir yandan 3 tepsi börek sonunculari attın fırına bitti ama bende bittim
Battaniyem ve ben mutluyuz
1,512,191 soru
24,666,078 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın