0 oy
1,911 göst.
Diğer kategorisinde (626 puan) tarafından

Bizde çaydanlık sogumasin diye üstü örtülür. Ona özel örgüler yapılır. Bazı arkadaşlarım bilmiyormuş şaşırdım. Onlarda şaşırdı tabi:D Sizler kullanıyor musunuz:happy:

image

22 Cevaplar

0 oy
(391 puan) tarafından

Ben Konya ya gelin geldim, burada öyle bir adet var. Ama ben kullanmam. Saçma geliyor yine soğuyor yani, kayınvalidemler de bıraktılar kullanmayı,çünkü soğuduğunu anladılar :D ocakta kısık ateşte koyuyorlar ben gibi :D

(626 puan) tarafından
Sıcak tutuyor. Ocağa koymadiginiz anlardan bahsediyorum ben ,herkes tutturmuş ocaga birakiyorum diye:)) Ben odaya çay geldigi zaman örter misiniz diye sordum. Yoksa bende ocağa bırakıyorum çoğu zaman
(391 puan) tarafından
Yani bir şey diyemem her yörenin adeti kendi göre mantıklıdır :) ben ocağa yedek çay suyu koyarım su soğudumu onu alırım, dem ısınmaz, zaten  dem sürekli sıcak kalırsa acıyor :) yani ben öyle düşünüyorum canım:)
-Reklam-
0 oy
tarafından

İlk kez gördüm canm yanına aldığında soğumuyomu gerçekten :)

(626 puan) tarafından
Daha geç soğuyor üstü açık olmasından. Eşime de dedim örtüyü çoğu yer bilmiyormuş diye, şaşırdı. E soğur o zaman dedi:)

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 4,455 göst.
14 Mart 2022 Diğer kategorisinde SL (1,794 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 295 göst.
17 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Emine S (39,700 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 205 göst.
+2 oy
7 cevap 328 göst.

Kategoriler


1,512,317 soru

24,667,660 cevap

367,075 kullanıcı

...