İşlerimi yaptım. Oğlumu doyurdum uyusun diye sallıyorum ama Umut yok uyursa kahve icicem
Bızde uyandık kızm yerde sürünüyor oynuyor bende kanal d neler oluyor hayatta seyrediyorum hakanın yorumlarına bayılıyorum çok dobra
Bitki çayımı yaptım müge ablayı izliycem
Hanımefendi uyursa inşallah oğluşumla bana kahvaltı hazirlayacam
1,512,737 soru
24,673,071 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın