Rabbim o melegin Yardımcısı olsun inşallah
Bende gördüm annenin ölüm günü bebeğinin doğum günü oluyor. Çok üzüldüm ama bizim burda olsaydı o şekilde gömerlerdi kesin
1,512,316 soru
24,667,629 cevap
367,074 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın