İkinci yaş aşımızın zamanı geldi geçiyor bu gerçekle yüzleşmek istemiyordum ta ki sabah sağlıkocagindan aranana kadar daha fazla kaçamayıp bugün aşıya getireceğim. Kaç doz? Tek kol mu? Ağrılı mı? Neler bekliyor bizi
Bilmiyorumkibizimkide 4 ocakta
Gitttiiii inş silebilmisimdir
1,512,700 soru
24,672,668 cevap
367,350 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın