0 oy
154 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (390 puan) tarafından
Merhaba bebelac mama kullanıyorum eşim gold bulamamış normalinden almış bebeğim gem anne sütü hem mama kullanıyor ama kabız oldu kaç gündür ne önerirsiniz arkadaşlar zorlanıyor 

1 cevap

0 oy
(1,947 puan) tarafından
İlaç kullnn canm mamasnıda değiştr sma al yada hipp bebelac bizede dokndu ne kadar lık oldu bbğin
(390 puan) tarafından
4 aylık öyle mi dersiniz ya gold kullandık bi sıkıntı olmamıştı zaten 1 öğün veriyorum geri kalanı anne sütü alıyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 287 göst.
22 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Filizalmira (25 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 192 göst.
5 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Bsmrr (31 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 245 göst.
4 Eylül 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kubra- (1,563 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 436 göst.
20 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...