0 oy
404 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

image

kızlar bizim burdaki bim tadilata girmişti. Siyah bim geldi. Bunlarda indirim ürünü olarak gelmiş. 

Ilk arabam 30

Aktivite masası 40

Yürüme arkadaşım 80 tl idi

Esimde fiyatları çok uygun diyerek hepsini almış. Sizce nasıl fiyatları uygun mu

11 Cevaplar

0 oy
tarafından
Evet gayet uygun yürüme arkadaşı çok iyi görümcem oğluna, aldı geçen sene bebeği çok sevmişti gayet uygun 
tarafından
Güle güle kullansın kuzucuk❤️
tarafından
Teşekkür ederiz canım halası zaten alacaktı yürüme arkadaşımı ama esim görünce almış
-Reklam-
0 oy
(2,831 puan) tarafından
Ayy çok uygun valla iyi yapmış güle güle kullansın paşa ☺️
tarafından
Teşekkür ederiz teyzesi
(2,831 puan) tarafından
Rica ederim ☺️
0 oy
tarafından
Çok iyi yapmış canım güle güle kullansın minik 
tarafından
Teşekkür ederiz teyzesi. Ayırınca bir şeye değinmek istiyorum. Seni tanımıyorum ama kanım çok kaynıyor sana nedense :)))
tarafından
") bilmem neden acaba sevilmek güzel şey vesselam ") ❤⚘ mutlaka bende kendine benzettiğin bir şey vardır
0 oy
tarafından
Vallah çok uygun iyiki almış güle güle kullansın 
0 oy
(264 puan) tarafından
O arabalar simdi 70 lira bebegiminde var coo sevyo
0 oy
(1,555 puan) tarafından
Çok uyguna almışsınız iyi günlerde kullansın bebik:)
0 oy
(184 puan) tarafından
Evet hemde çok çok uygun ben ilk arabayı 85 liraya aldım kiz 
0 oy
(187,516 puan) tarafından
evet cok cok uygun
0 oy
tarafından
Ay cok uygunnnnn ben de bakcam hemen gule gule kullansin kuZucukk
0 oy
(1,017 puan) tarafından
Yürüme arkadaşını 3 ay once Bim den 130 tl ye aldim.sizin fiyat çok iyi
0 oy
(3,561 puan) tarafından
Çok uygun...... 

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 140 göst.
+1 oy
12 cevap 881 göst.
0 oy
6 cevap 287 göst.
0 oy
1 cevap 161 göst.
4 Haziran 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,788 cevap

367,418 kullanıcı

...