Bende evlenirken 85 di. Evlendikten sonra hamilelikle beraber 90 oldu bu hali iyi. 85-90 bana göre ideal büyüklük. Erkeklerde genelde büyük seviyor eklemesi güzel oluyor diye
Fazla kısmı kes bana gönder büyük sevaba girersin
Ic camasiri satan bi yerde abla söylemişti. Bebegi memeden kestikten sonra küçük beden sutyen giye giye küçültmüs. Emzirme dönemi bitince bende denicem nasil durur icinde bilemem ama olsun
1,512,258 soru
24,666,901 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın