Bizimde Çarşamba günü keşke değişse bizimkinin huyu ama iyi anlamda ne uyku var ne biseyy huysuzz meme emmezz mama yemezz 4 ay atağını yasiyozz sanırım
1,512,452 soru
24,669,311 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın