Hepimiz aynıyız sanırım ya. Ben de 33 haftam girdim Bi an önce doğsa diye heveslenirken sonra içimi Bi korku kaplıyor. Doğum nasıl olacak, o sorumluluk duygusu fln korkutuyor. Sağlıkla vaktinde gelir inşallah bebişler
1,512,674 soru
24,672,162 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın