bunu kullan canım benim belime şifa oldu ağrılarım tamamen geçti
Fıtık olabilir benim belimde 2 fıtık var yerde Sürünüyorum bazen kilitleniyor il acilde iğne yaptırıp açılıyorum fıtıkta fizik tedaviye gidiceksin ileriki yaşlarda da ameliyat diyorlar ben çok zorlanıyorum senelerdir var ama bu sene artık sondayım
1,512,689 soru
24,672,334 cevap
367,332 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın