Bir yandan kabak tatlısı bi yandan ayva pestili yaptım fırında
Afiyet olsun tatlı yiyosun diyemi mutlusun
Ellerine sağlık canım
1,512,548 soru
24,670,698 cevap
367,237 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın