16 bebekte gaz olmaz sancısı varsa ishal yada kabızlık vardır gazi rahat çıkarabilecek ayda.
O ayda da gaz oluyor mu amaniin
1,512,589 soru
24,671,120 cevap
367,267 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın