0 oy
203 göst.
Diğer kategorisinde (14,397 puan) tarafından
Sabah 8 den beri sular yok bulaşık mutfakta kaldı öylece. Ayy gördükçe sinir basiyo

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Adaşım sakin ol çalışma vardır kesin :)

(14,397 puan) tarafından
Oğlumu uyutmuşken halledeyim dedim ama halledemiyom. Kaç saattir çalışıyor kız bunlar :D
tarafından
Kız ben 8 9 saat gelmediğini bilirim ankarada :)
-Reklam-
0 oy
(1,856 puan) tarafından
Bizde var sabah bulasiklari hallettim mutfağı temizledim sismi de çocuğu yıkadım burası fatih
(14,397 puan) tarafından
Arnavutköy deyim kahvaltı hazırlarken vardı oğlumu yedirdim kendim yedim mutfağı topliyim dedim su yok ha geldi ha gelecek derken öğlen oldu valla

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 677 göst.
4 Ocak 2021 Diğer kategorisinde zeynepcelik (2,462 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 314 göst.
24 Ağustos 2025 Ev & Yaşam kategorisinde -anne- (15,831 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 254 göst.
0 oy
1 cevap 139 göst.

Kategoriler


1,512,223 soru

24,666,403 cevap

367,001 kullanıcı

...