Bana hep 50 55 gelirdi bu ay 90 gelmiş. Birşeyde yapmadım suyla ekstra. Bu neeee yaaaaaaaaaaa
50 TL gelmiş en az su geliyo çok şükür
Kartlı canım suyumuz
8 aydır evimizdeyiz daha su faturası gelmedi.
1,512,706 soru
24,672,803 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın