Yapa bildigin kadarin yap canim yorma kendin lohusayken hiç yapan kendin halsiz kalcan bebek gelen giden zor olcak.iyi günde her kes çok olur ama darda oldunmu kimse bulamazsin .bende tek basimayim ailem uzakta bende yavaş yavaş yapcam gücüm yettiği kadar.ben her kesin her işine her şeyine kostüm ama bana geldimi kimse yok bazen cok koyuyor bana nie diyorum ben her kes için uğraşır kosturum bana geldi arkadas dediklerim el ayaklarin cekiyolar
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın