0 oy
626 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Çok doğru bence 

image

7 Cevaplar

+1 oy
(1,293 puan) tarafından

Evet cok dogru...

-Reklam-
0 oy
(627 puan) tarafından

Kesinlikle katılıyorum doğurmayı herkes yapıyor, ama yetiştirme ve güzel bir gelecek kimse bırakamıyor. İkinci bebeğim şahsen durumum vs olmasa aldırırdım günah olsa bile. Onu sefalete cahilliğe doğurmak daha günah bence.

0 oy
tarafından
Çok doğru bir söz. 
0 oy
(1,251 puan) tarafından
Aynen cok dogru bi soz!
0 oy
tarafından
gerçekten cok mantikli
0 oy
(13,240 puan) tarafından
Doğru gerçekten..  
0 oy
(3,141 puan) tarafından
Yüz binlerce artı veriyorum bu post için.... öyle talihsiz çocuklar bebekler var ki kıçı sıkışınca sokaklara çöplere atan öldüren burda bile utanmadan bunun lafıni eden var 

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 594 göst.
12 Kasım 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 475 göst.
1 Ağustos 2020 Aile & Aşk kategorisinde Yasemin58 (369 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 219 göst.
28 Haziran 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 199 göst.
3 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...