Bu seneki yarışmacıların çoğunun psikolojik sorunu var bir yerden sonra tükeniyorlar ve bile bile pes ediyorlar. Keşke böyle olanlari almalar tabi ki. Bu sene geçene ki gibi keyifli ve kaliteli değil.
Ever emre başarılı bir yarışmacı idi. Allah yolunu açık.etsin..
Geçen sene izliyordum ama bu sene hiç sarmadı
1,512,421 soru
24,668,879 cevap
367,151 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın