Kolu boyle kirmizi sismisti daha yeni smdi de ustune gydrrken elime islaklik geldi baktim sarı irin gibi bisey akiyo siliyrm yine geliyo sivilceyi sıkarsiniz cikarya onun gibi normal mi bu ya yarin saglik ocagina gtcem zaten ama boyle oldu korktum smdi
1,512,748 soru
24,673,338 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın