0 oy
199 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
1 2 aya yakın geçmeyen öksürügüm var kızlar korona değilim ama gece normal yatarken otururken devamlı öksürük tutuyor hemde öle böle degl kütür kütür resmen su içiyorum biraz geçiyor sonra yine aynu dolmuşa biyere gittim ordada tuttu gidecem yerden daha erken indim gıcık tutuyor devamlı böle bunun için hangi bölüme gitmem gerek ve neden olur

2 Cevaplar

0 oy
(5,613 puan) tarafından
iç hastalıklarına gitmiştim ben öksürük için. Geçmiş olsun.
tarafından
Saol cnm ne yaptılar peki orda
(5,613 puan) tarafından
Bayağı oluyor ama tahlillerime ve nefesime bakmıştı sonra antibiyotik yazmıştı
-Reklam-
0 oy
(292 puan) tarafından
Merhabalar şu an senle aynı durumdayım acaba nasıl atlattın ne gibi tedavi uyguladin benimle paylasirmisin lutfen 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 167 göst.
0 oy
1 cevap 65 göst.
12 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Simaygule (155 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 148 göst.
2 Ocak 2026 Aile & Aşk kategorisinde 1istanbul__masali (5,822 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 168 göst.

Kategoriler


1,512,541 soru

24,670,593 cevap

367,234 kullanıcı

...