0 oy
647 göst.
Diğer kategorisinde (2,267 puan) tarafından

Shhshsjsjsakladlld

10 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Yanlış anlama ama kac gundur foto atmayın paylaşıyorlar demelerine ragmen atiyosunuz yarın birgun farklı yerlerde görürsen kimseye suç bulma
(2,267 puan) tarafından
Bu fotoları Instagram waatsap Facebook heryerde paylaştım ben zaten merak etmeyin yani ayrıca bununla ilgili hiç bir post görmedim ben
tarafından
Buradan bi bayanin fotosunun alıp kötü niyetle kullanmislard canim kadin mahkemeye falan gitmis evraklarini falan paylasmis admin de aciklama falan yapti hatta normal bisey gormemis olabilirsin:)))
(3,417 puan) tarafından
Yazcaktim baktım ywzmissin canm artiladim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ohhh ne güzel canım maşallah kuzucuğa Rabbım bağışlasın inşallah 
(2,267 puan) tarafından
Amin canım inşallah ❤️
0 oy
(5,942 puan) tarafından
Kaymaklı lokum candır ❤️❤️❤️❤️
(2,267 puan) tarafından
Evet canım ya bayılıyorum zaten
0 oy
(3,815 puan) tarafından

  • Park afyonu görünce üniversitedeki günlerim aklıma geldi az mı gittik oraya :)
(2,267 puan) tarafından
Ahahhaab evet kalabalık di bayada
0 oy
tarafından
At at canim resmini.google düşüyor sonra sildirmek icin ugrasma
(2,267 puan) tarafından
Ya merak etmeyin tek buraya koymadım tüm sosyal mecralarda var korksam buraya atmamm
tarafından
Ok benim kapali olduğu için herkese demek siz acik seviyorsunuz soryy
tarafından
Herkesin kendi tercihi kararı isteyen atar fotosunu isteyen atmaz herkes aklı başında birey
(2,267 puan) tarafından
Yaa ne alaka açık seviyorsunuz ne demek istiyorsunuz pardon da
tarafından
Lafı biryerlerden anlayanlar ile muhattab olmuyor size bb
0 oy
(1,737 puan) tarafından
Canım afyon çok güzeldir bizde tayinle geldik 2 yıldır afyondayız 
(2,267 puan) tarafından
Aynn canm bu 2.kez. gelişim benimde kaleye falan çıktık gezdik bi kaç yer
(1,737 puan) tarafından
Iyi yapmışsınız:)
0 oy
(3,675 puan) tarafından

Ah bu lokumlar çok güzeldi hala tadı damağımda:P

(2,267 puan) tarafından
Aynen ya bu tat başka yerde yok bence taze taze yumuş yumuş :)
0 oy
(187,416 puan) tarafından
park afyona gidip lokum atolyesine ugramadan dönülmez zateb hersene o lokum atolyesi icin park afyona giderim
(187,416 puan) tarafından
bizde yillardir lokum atolyesinden alirid bide dedin yerden aliyim
tarafından
Zaten gittiğinde sırayı görürsün, beğenirsin bence ama
(187,416 puan) tarafından
yaza gitcem tlf not aldim ☺
tarafından
Tamamdır :)
(2,267 puan) tarafından
Aynen park afyonda gördüm atölyesini camın önünde yapıyorlardi lokumu alt katta ama ordan almadık amcam almış bilmiyom nerden :)
0 oy
tarafından
Ayyy eşimin memleketi, özledim valla :) hele kaymaklı fındıklı bayılırım 
(2,267 puan) tarafından
Vala hepsi çok güzel ya yumuş yumuş
tarafından
Evet Bi çikolatalıyı sevmiyorum ben :)
0 oy
(3,163 puan) tarafından
Buarada çok güzelsin mâşallah cnm lokuma bayılırım afiyet olsun cnm 
(2,267 puan) tarafından
Teşekkürler canım

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 85 göst.
0 oy
7 cevap 535 göst.
30 Ağustos 2024 Tatil-Seyehat kategorisinde Feyzaer1998 (24 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 93 göst.
28 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde ece.e (13 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,184 soru

24,666,033 cevap

366,979 kullanıcı

...