0 oy
449 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (5 puan) tarafından
Kizlarrr bebegimin 6 aylik asi zamani gelmisti ve o gece atesu cikar vs diye annemlerde kaldim.. esimde evimizdeydi ve o gece bulundugumuz semtte escort aratmis telefon gecmisinde yakaladim.. vee numarasinj alip aramis beni aldatmis ihanet etmis sayilmiyormu israrla aldatmadim sadece baktim ilerisini yapmadim diyor.  Siz olsaniz ne yapardiniz??   Ben bebekle ugrasirken onun bunu yapmis olmasi.. ve cidden bakimsiz veya esime ilgisiz bi kadin degilim...
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
tarafından
Numaeasını bulup aradıysa ya evıne getırmıatır ya onun evıne gıtmıstır. İlerisini yapmadm ne..? Soyle bakalm bende bırısıyle konusayım ama ileriye  gıtmeyım. Hemen benı aldattn fıye damgalamaz mısn de... tabıkıde affetmem  buyuk konusmuyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 710 göst.
5 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde Anneciik (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 340 göst.
31 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
28 cevap 1,611 göst.
0 oy
0 cevap 247 göst.

Kategoriler


1,512,381 soru

24,668,436 cevap

367,124 kullanıcı

...