0 oy
130 göst.
Diğer kategorisinde (1,073 puan) tarafından
Emdikten sonra kusuyor gazdan dolayı olabilir mi doktora gideyimmi

1 cevap

0 oy
(5,529 puan) tarafından
Fışkırarak mı kusuyor yoksa pütürlü kesik kesikmi çıkarıyor
(1,073 puan) tarafından
Pütürlü kesik kesik
(5,529 puan) tarafından
Nirmal cnm benim kizimda oyle cikariyor ama üsütmüşse süt kusar öbur turlu pütürlü çıkarır doğum tari ne acaba bnm kizimda 3 aylik 24 ağustos prensesim
(1,073 puan) tarafından
12 Eylül canım 3 aya girecek daha emdikten sonda mi çıkarıyor canim
(5,529 puan) tarafından
Evet cnm emdikten sonra gaz cikarinca bazen hopaltinca kesik cikiyor normal yani
(1,073 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 131 göst.
5 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Yeni.bir.anne (1,073 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 591 göst.
0 oy
13 cevap 842 göst.
0 oy
1 cevap 191 göst.

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...