0 oy
240 göst.
Diğer kategorisinde (1,039 puan) tarafından
Elimde reflusu olan bebekler için bir mama var kullanan var mı varsa vermek istiyorum ben yanlış almisim Bebelac thickener mamanın adı kıvam arttırıcı 

1 cevap

0 oy
(64,965 puan) tarafından
cok tiksinmisti kizim o mamadan
(1,039 puan) tarafından
Bu mama değil canm anne sütü yada mama kıvam arttırıcıymis bende yeni ogrendim ar kullaniyorumda eşim yanlış almış ama bu doktor tavsiyesi ile aliniyo yanlış kullanmadiniz dimi
(64,965 puan) tarafından
kiz ben bunu tek veriyodum mama icine mi konuluyor mus
(1,039 puan) tarafından
Evet canm kıvam arttırıyo bu mama
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 166 göst.
9 Mart 2023 Diğer kategorisinde Musmutlu (456 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 142 göst.
2 Şubat 2023 Aile & Aşk kategorisinde 1istanbul__masali (5,822 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 247 göst.
12 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mrvcckg (126 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 204 göst.
24 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Songülhira (241 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,425 soru

24,668,903 cevap

367,153 kullanıcı

...