Bayılıyorum çayımı alıp balkona kurulmaya
Bende çok seviyorum ama oğlum birakmiyo
Kız soğuk değil mi oralar balkon kapısı açınca titriyorum ben benim çevrem bina dolu anneannemin balkon çok güzel olur yazın koyde bide kimsecikler de yok yakinda
1,512,149 soru
24,665,545 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın