Canım bizimde de öyle tek avantajım yemek yapmamak oluyor unutmadı hiç böyle şeyleri ama sabah arar akşam yemek yapma dışarda yicez der bana göre tüm hediyelerden daha iyi özel günlerde yemek yapmamak
1,512,456 soru
24,669,361 cevap
367,170 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın