Canım bizimde de öyle tek avantajım yemek yapmamak oluyor unutmadı hiç böyle şeyleri ama sabah arar akşam yemek yapma dışarda yicez der bana göre tüm hediyelerden daha iyi özel günlerde yemek yapmamak
1,512,514 soru
24,670,162 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın