Sana bişey diyimmi o tavuk kadar lezzetli bi tavuk yiyemezsin valla
Biz pikniğe gezmeye filan gideceğimiz zaman tavukları 1 hafta öncesinden alıp harçlayıp buzluğa atıyoz gideceğimiz gün çıkarıp mangalda pişiriyoz tadı o kadar güzel oluyokiii öyle güzel marine oluyoki anlatamam
1,512,681 soru
24,672,240 cevap
367,325 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın