Buzlukta dipçik gibi duruyo kız hiç bi şey olmuyo
Biz ay da 3 kilo kadar rahat tuketiyoruz, bozulmasına müsaade etmeden Ama annem koyar sıkıntı olmuyor der.
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın