0 oy
414 göst.
Diğer kategorisinde (5,105 puan) tarafından
Bide hangi markayı önerirsiniz ?

12 Cevaplar

0 oy
(6,048 puan) tarafından
Lansinoh aldım işimi görmedi cnm
(5,105 puan) tarafından
Bende onu almayı düşünüyordum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Vallahi canım ne kullandiysam fayda etmedi en son dediler sütünü sıkıp sür öyle yaptım göğüs pedi ile kapatiyordum öyle iyileşti çok şükür 
(5,105 puan) tarafından
Bende gogus pedi kullanacam bu yöntem aklımda olsun ozaman
tarafından
Aynen canım zaten ilk günler maşallah sütüm kendiliğinden akiyordu
0 oy
(256 puan) tarafından
Hepsini kullandim en pahalisini bile ama o üç ay gecmeyen yarami fito krem gbi iyilestiren olmadi bir gunde geçti.
(5,105 puan) tarafından
Bi Bakiyim almanyada varmi diye prda yaşıyorum
0 oy
tarafından
lansinoh en iyisi fakat sunu soyleyeyim butun urunler nemlendirme saglar iyilesmesi icin yara olup savmasi lazim ne kullanirsan kullan yani yine de yara oluyor
(5,105 puan) tarafından
Demek okadar da gerekli bisey değil
0 oy
(5,613 puan) tarafından

Canım eğer hamileysen veya yeni anneysen kesinlikle emzirme danışmanına gitmeni tavsiye ederim, bu göğüs yaraların çoğu emzirmeyi bilmediğimizden oluyormuş. Genellikle memenin ucunu veriyoruz hâlbuki bebeğin kahverengi kısmının hepsini ağzına alması lazımmış. Benim de yaralarım vardı ama danışman bana iki kere gösterdi sonra çok şükür düzeldi.


Bu arada kremler kişiden kişiye değişir. O kadar kullandım en sonunda doğru emzirme ile geçti yaralar ama yine de kullandıklarımı söyleyeyim : Lansinoh, Madecassol, zeytinyağı, tahinin üzerine çıkan yağ, gümüş göğüs kapağı, kendi anne sütüm. 
Ayva çekirdeklerinden jel yapıp sürebilirsin de. 
(5,105 puan) tarafından
Evet hamileyim oyle bir imkanım yok ama youtubeden bu konu ile ilgili videolar izliyorum demek ki kreme gerek yok
(5,613 puan) tarafından
Sen krem yine de al tabii belli olmaz ama izle videolar.
0 oy
tarafından
Garmastan çok işime yaradı 
(5,105 puan) tarafından
Teşekkür
0 oy
(3,247 puan) tarafından
Ben lansinoh aldım. Başladım kullanmaya uçları acıyor çünkü her gece sürüyorum.
(5,105 puan) tarafından
İşe yaradı mı
(3,247 puan) tarafından
Evet o acı gitti kuruluk olmuştu. Dokunamıyordum
(3,247 puan) tarafından
39 haftadayım
0 oy
tarafından
Valla bazısında yarıyor bazısında yaramıyor en iyisi lansinoh aldım hiçbir şekilde işe yaramadı bende
(5,105 puan) tarafından
Çoğu kişi yaramadı demiş galiba gereksiz bir ürün
tarafından
Bencede yani
0 oy
(181 puan) tarafından
Krem yerine gümüş kapak kullandım çok işe yarıyor
0 oy
(33,511 puan) tarafından
Lansinoh almıştım bi sürdüm bi sürmedim oek umursamadım valla 19 aylık oldu hala emiyo daaşş gibi bir çatlamadı ne memem varmış beee :D maşallah maşallah de kız
(9,244 puan) tarafından
Puhahahha kes ulan o şoparı memeeden :D koccaaman herif olmus :D
(33,511 puan) tarafından
Hahaha kesmeeemmmm :D
0 oy
(27 puan) tarafından
Valla ben kullandım herşeyi ama işime yarayan şey ayva cekirdegi oldu canım çekirdekleri ağırdım azcik su kattım dolapta beklettin jel gibi oldu sürdüm ertesi güne bisey kalmadı şimdi rahatım 
0 oy
(1,193 puan) tarafından
kesinlikle lansinoh ben suruyordum sabah hafifliyordu zeytinyagi da sürüyordum bazen oda ise yariyor

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 174 göst.
23 Mayıs 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Tansugoc (1,347 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 1,816 göst.
27 Temmuz 2020 Diğer kategorisinde ★✿☞ƘƛƦƊЄԼЄƝ☜✿★ (1,029 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 147 göst.
1 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 241 göst.
11 Eylül 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde Esra_esra (2,606 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,838 cevap

367,250 kullanıcı

...