Canım eğer hamileysen veya yeni anneysen kesinlikle emzirme danışmanına gitmeni tavsiye ederim, bu göğüs yaraların çoğu emzirmeyi bilmediğimizden oluyormuş. Genellikle memenin ucunu veriyoruz hâlbuki bebeğin kahverengi kısmının hepsini ağzına alması lazımmış. Benim de yaralarım vardı ama danışman bana iki kere gösterdi sonra çok şükür düzeldi.
1,512,562 soru
24,670,838 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın