Yerlerini değiştirecek kadar eşyam olmadığı için her şey olduğu yerde kalıyor
Bende öyleydim kız 2 güne bir evi ozonla silerdim koltukları felan silerdim her yer pis gbi gelirdi yapmazsam koltukları degistirtirdim yerini
Odalarim dar olmazsa bende yapacam da imkanlar dahilinde olmuyor ya cok sıkiliyorum
Hayatta en sevmedıgım seydır herseyın yerı bellıdır bısey alınınca evde nereye konulduysa onun yerı orasıdır artık
1,512,725 soru
24,672,956 cevap
367,373 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın