Doğuracan nasıl ana rahmine yerleştiyse öylede çıkacak doğum zamanı gelince bende demişdim 2tane oğlum var dı birdaha istemem diye çık kesin konuşmuşdum aslında ancak bende hamile kaldım üstelik bebeğim daha 6aylık dı etmiyo du garibim tabi şimdi birisi 6 birisi 2 diğer son beşik de 1yaşında bitti gitti işde
1,512,378 soru
24,668,388 cevap
367,122 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın