0 oy
228 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Kızlar meraba kızımı hastaneye götürdüm bugün,idrar yolu enfeksiyonundan dolayı idrarımızi verdik,sonuç yarın çıkar dedi hemşire yarın yine gideceğiz,direkt doktorun yanına mi gidiyoruz??yoksa idrarı verdiğimiz yere mi gidiyoruz ordan kağıt falan mı veriyolar??bide yarın sonuç için gidecegizya randevu aliyormuyuz tekrardan nasıl oluyor bu sonuç işi

2 Cevaplar

0 oy
(2,454 puan) tarafından
Yok canım artık tahliller direk ekrana düşüyor muş doktora gidiceksin
tarafından
Hiç sonuç almaya gitmedimde bilmiyorum noluyor ne bitiyor diye de bende buraya sorayım dedim teşekkür ederim canım
(2,454 puan) tarafından
Rica ederim canım
-Reklam-
0 oy
(308 puan) tarafından
Sonuç direk doktorun ekranına düşüyor canım tekrar randevu almana da gerek yok sonuç göstericem diye giriyorsun doktorun yanına 
tarafından
Tamam tatlımcım çok teşekkür ederim :))

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 280 göst.
6 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kirazim (259 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 163 göst.
23 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Djdjjdhd (1,073 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,259 göst.
0 oy
1 cevap 101 göst.
10 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...