Burada imkanınız olsaydı reelde (gerçekte) kiminle oturup konusmak arkadas olmak isterdiniz
Benimle varmı acep
Ahhh beni kimse yazmamis evt sevdim senide bahar
HDMertuğrul,
hanife, sen
, eymenin annesi
İkranin annesi
Berivan
Kalpler böcekler emojiler bir
Ohaaa be kimse beni yazmamış bravooooo
Ben yeniyim daha ama hepiniz çok tatlı çok samimi insanlarsınız ♡
1,512,395 soru
24,668,576 cevap
367,132 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın