Kargo firması ile problem var yazdılar mail hemen kargoya verdiler
Benim de 3 ay sonra gelmişti daha çok beklersin
1,512,631 soru
24,671,466 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın