0 oy
181 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Kızlar lise mezunuyum kızım bir yaşında olduktan sonra mecbur çalışacam kızım için dimdik ayakta durmam gerek annem bakacak kızıma bilgisi olanlar bana yardımci olursaniz sevinirim 

2 Cevaplar

0 oy
(305 puan) tarafından
Universitesinden mezunum o bölümün biraz zordu okumasi ben aciktan bitirdim . Halk egitim merkezlerinde kursuda vardi ordanda sertifika aldim ama tabi calismak istemedigim için duruyor calismak istedigim zamandada kpss veya torpil istediler onceden sertifikayla işe alanlar oluyordu ama artik sertifikayla alim olmuyo diye biliyorum 
-Reklam-
0 oy
(1,014 puan) tarafından
Kardeşim okuyor cnm açıktan alımı olan tercih edilecek bir bölüm bence

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 112 göst.
20 Aralık 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 710 göst.
20 Şubat 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 350 göst.
0 oy
6 cevap 367 göst.
19 Ocak 2024 Diğer kategorisinde fatmahilall12 (213 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,517 soru

24,670,225 cevap

367,212 kullanıcı

...