O nneydi öyle bir ton admin açması bekleniyor herkes öyle açarsa uygulama boş olur
1,512,495 soru
24,669,975 cevap
367,201 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın