Merhabalar kızlar.
Bugün 2 aylık aşımızı olduğumuzu yazdım önceki postta. Henüz ateşimiz yok çok şükür. Ama tabiki üzerinde bir huzursuzluk hakim. Onun dışında acıktığı halde emmekte diretiyor. Emince de doymuyor gibi bir hali var. Sanki devamlı uykusu var ama uykuya dalmakta da zorlanıyor. Bir sürü tezatı bir arada yazdım
Kusuruma bakmayın, acemi bir anneyim
Bunların hepsi normal mi acaba?
1,512,404 soru
24,668,711 cevap
367,145 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın