Canim bende 1 sene olmayinca gitmistim. Benimde hormon testi normal çıktı adet olunca gel dedi gittim klomen verdi birde fitil verdi bana enfeksiyon icin. Sonra klomen bitince 3 gunu gel dedi gittim yumurta oluşmusmu diye bakti. Oluşmamiş dedi. Diger ay gel klomenin dozunu artiralim dedi yine de 10 gun boyunca ilişki dedi. O ay hamile kalmışım. Birde kür yapmistim artik hangisinin etkisi bilemem benim igneye gerek kalmadi. Çünkü hic yumurta yok dedi eger yumurta olusursa igne veriyorlar canim
1,512,589 soru
24,671,120 cevap
367,267 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın