Bu ara neler izliyorsunuz? Ben en son happiness bitirdim beğenmedim. Inspector Koo başladım 1 bölüm izledim devam ediyorum. Sizde ne var ne yok :)
K-Drama ne ki?
Voice 2. Sezon izliyorum bi yandan da school 2021
Ay nefret ederim. Oldum olasi kore filmi serisi sevmem izlememde. Hepsi bana cizgi film gibi geliyor. Ben ispanyol film ve serilerinin hastasiyim ama bide orijinal dilinde izlerim alt yazili. Konusmalari aksanlari cok hosuma gider.
1,512,207 soru
24,666,271 cevap
366,992 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın