Bugün moralim çok bozuk biraz gülelim dedim
BİR ANGARALI OLARAK OLMASİ GEREKEN TEK YİLBASİ AĞACİM BUDUR
Bir Angara aşığı da benim
Yaşaması güzel değil ama seviyorum napiyim
Ben de Ankaradayım ama bi sevemedim gitti 4 sene olacak buradaym
1,512,202 soru
24,666,230 cevap
366,990 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın