0 oy
120 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (106 puan) tarafından
İlk bebeğime doğal yoldan hamile kaldım 2.olmuyo diye doktora gittim hormon testim ultrason sonucum hepsi iyi çıktı doktor istersen adetin 2.güne gel klomen daha sonra çatlatma iğnesi veriyim dedi sizlere sorum hiçbi sorunum yokken klomen ve çatlatma iğnesine başliyim mi kızlar bu ay sağdan da yumurtlamışsın dedi doktor 

3 Cevaplar

0 oy
(551 puan) tarafından
Kaç aydır çocuk düşünüyorsun olmuyor canım ? Klomen hamile kalmani kolaylaştırır her doktor vermiyor bile veren doktor bukduysan yanii bence tedaviye basla bebiş sahibi ol:)
-Reklam-
0 oy
tarafından
Doktorun bir bildiği vardır canım . Bizde de sorun yok olmuyor iki ay çatlatma iğnesi denedik olmadı bu ayda aşılama yaptık bakalım hayırlısı
0 oy
tarafından
Bacım doktorun bildiği bişey var ki veriyo yani. Her doktor vermiyo çünkü. Ben iki gailelik geçirdim ikisindede kulandım. Rabim sağlıkla en yakın zmn da nasip etsin inş  cnm

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 241 göst.
3 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Eylülün annesi (86 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 155 göst.
15 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Kadinca_4800042 (32 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 185 göst.
14 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Ummmeryem27 (49 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 179 göst.

Kategoriler


1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...