Ülkü Umay daha iyi
Tam bir ülkücüyüz isimlerden belli oluyor ❤❤❤❤
Bir kızım olursa ben de kesinlikle Umay istiyorum Umay Asya düşünmüştüm. Senin seçebeklerde de Umay Gökçen
Asena Umay çok güzel geliyo kulaga ) adıyla yaşasın inşallah prenses
1,512,294 soru
24,667,240 cevap
367,056 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın